a

تقاضای پنهان در بازار یعنی چه؟ وظیفه بازاریاب در این وضعیت چست؟

صفحه اصلی / ABLY مقالات و مطالب مجموعه / تقاضای پنهان در بازار یعنی چه؟ وظیفه بازاریاب در این وضعیت چست؟
تقاضای پنهان در بازار یعنی چه؟ وظیفه بازاریاب در این وضعیت چست؟

تقاضای پنهان در بازار یعنی چه؟ وظیفه بازاریاب در این وضعیت چست؟

تقاضای پنهان وضعیتی است که در آن عده زیادی از مردم نیاز شدید مشترکی به محصولات یا خدماتی دارند که فعلا وجود ندارد. این گونه تقاضا فرصتی فراهم می اورد تا بازاریابان زیرک ونواور در صدد پرورش وارائه محصول یا خدمتی باشند که مردم خواهان انند.

تقاضای پنهان وضعیتی است که در آن عده زیادی از مردم نیاز شدید مشترکی به محصولات یا خدماتی دارند که فعلا وجود ندارد. این گونه تقاضا فرصتی فراهم می اورد تا بازاریابان زیرک ونواور در صدد پرورش وارائه محصول یا خدمتی باشند که مردم خواهان انند.

 

وظیفه تبدیل تقاضای پنهان به تقاضای فعلی مؤثر را * بازاریابی پرورشی *می نامند.

 

بازاریاب باید فردی ماهر در شناسایی این گونه زمینه ها یا تقاضای پنهان بوده، بتواند با هماهنگی همه وظایف بازاریابی، بازار را با روشی منظم توسعه دهد.

 

شرکت توسعه و مدیریت پارسیان زرین (ably.ir)                                           

(دپارتمان بازرگانی و مشاوره تجارت)                                         

جهت آشنایی با سایر دپارتمان ها به سایت ably.ir مراجعه فرمایید.                                                                                                                                                                                                  

نظرات یا سوالات خودرا با ما درمیان بگذارید

0912 097 5516 :شماره تماس
0713 625 1757 :شماره تماس